Returnare
În cazul în care nu sunteți mulțumit de produsul comandat, îl puteți returna, în condițiile expuse mai jos.
Termene
-
Termen returnare: 14 zile calendaristice de la data intrării dvs. în posesia produselor.
-
Termen de rambursare a contravalorii produselor returnate: 14 zile calendaristice de la recepționarea de către noi a produselor returnate.
Aplicare
Dreptul de retragere / retur se aplică numai cumpărătorilor persoane fizice.
Cumpărătorii care utilizează produsele în scop profesional – societăți comerciale, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, întreprinderi familiale sau altele asemănătoare – nu beneficiază de acest drept.
Cum returnați produsele?
-
Ne informați cu privire la decizia dumneavoastra de a returna produsele prin e-mail sau telefonic;
-
Veți primi din partea noastră un formular de retur pe care îl veți completa cu informații despre produsele returnate, banca și contul în care doriți rambursarea.
-
Ambalați produsele pentru retur într-un colet, împreună cu formularul de retur. Va rugam sa ambalați într-un mod corespunzător produsele date spre retur, pentru a fi protejate pe durata transportului.
-
Trimiteți coletul către noi, printr-o firmă de curierat, sau aduceți-l personal la unul dintre magazinele noastre.
Informații despre costurile de returnare
Costul transportului pentru retur vor fi suportate de dvs.
Important!
Vă rugăm să nu expediați produsele cu plata ramburs – astfel de colete nu pot fi acceptate.
Rambursarea contravalorii produselor returnate
Rambursarea se face prin virament bancar, după ce ne asigurăm că produsele au fost returnate în condiții bune.
Suma rambursată include exclusiv ceea ce ați achitat și cuprinde:
-
valoarea produselor comandate;
-
costul livrării inițiale suportat de dvs.
Termen de rambursare a sumelor: 14 zile calendaristice de la data la care intram in posesia produselor returnate.
Modalitate de rambursare:
-
-
Comenzile achitate cu card online: prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
-
Comenzile achitate cu ramburs sau prin bancă / OP: prin virament bancar, în contul pe care îl furnizați în formularul de retur.
-
Exceptari de la returnare si rambursare
Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit.
Ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul sau de a face rambursarea parțială a contravalorii produselor în următoarele situații:
-
produsele sunt deteriorate, prezintă urme de uzură sau semne de folosire excesivă ori utilizare abuzivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri sau șocuri mecanice/electrice;
-
produsele au ambalajul deteriorat sau incomplet;
-
produsele au accesorii, componente sau documente lipsă (dintre cele cu care au fost livrate);
-
produsele au fost livrate împreună cu produse cadou, iar acestea lipsesc din coletul de returnare;
-
produsele fac parte dintr-o comandă specială (o comandă care nu face parte din stocul uzual al vânzătorului, dar poate fi livrată pe baza unei comenzi ferme și plata unui avans);
-
produsele au fost personalizate sau confecționate special pentru dvs. la cererea dvs.;
-
produsele fac parte din categorii precum lenjerie intimă, igienă etc., și au fost desigilate și/sau testate.
De asemenea, nu vor fi rambursate costurile suplimentare generate de alegerea unei modalități de livrare mai scumpe decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi.
Baza legala a returnării
Potrivit articolului 9, Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, "consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14."
Pentru alte informații privitor la returnarea produselor, vă rugăm să citiți și pagina Termeni și condiții, care constituie contractul la distanță.